Εκπαιδευτικός-Γυμναστής
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Επαγγελματικές διαδρομές
- Ημερομηνία Δημοσίευσης
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 919
1) Κατά την άσκηση του επαγγέλματος σας, πού εργάζεστε τις περισσότερες ώρες;
σε εξωτερικό χώρο
2) Χρειάζεται να καταβάλλετε φυσική-μυϊκή προσπάθεια στο επάγγελμα σας;
ελαφριά
3) Τι είδους φυσική δραστηριότητα συνήθως εκτελείτε στη δουλεία σας;
περπατάω πολύ
τρέχω
μένω πολύ χρόνο όρθιος
χρησιμοποιώ πολύ τα χέρια μου
4) Πώς είναι το περιβάλλον της εργασίας σας όσον αφορά τη θερμοκρασία , τους θορύβους, τους κινδύνους ατυχημάτων ή τους κινδύνους για την υγεία;
Εργάζομαι σε χαμηλές και υψηλές θερμοκρασίες σε εξωτερικό χώρο, με συνεχή επαγρύπνηση για την υγεία μου αλλά και την υγεία των μαθητών μου
5) α) Ποιο είναι το ωράριο σας;
08:00-14:00
β) Απαιτούνται μετακινήσεις στη δουλειά σας;
Πολλές φορές ναι
6) α) Κατά την άσκηση του επαγγέλματος σας είστε
υποχρεωμένος να φέρετε εις πέρας πολλές δραστηριότητες οι
οι οποίες εξελίσσονται την ίδια στιγμή;
Ναι
β) Πότε και πόσο δύσκολο είναι για σας;
Όταν αυτό αφορά την εκμάθηση-διδασκαλία κάποιων τεχνικών στοιχείων έχει αυξημένο βαθμό δυσκολίας
7) Είσαστε υποχρεωμένος να διακόπτετε συχνά αυτό με το οποίο ασχολείστε για να ασχοληθείτε με κάτι άλλο που θεωρήσατε πιο σημαντικό;
Κυρίως όταν αφορά γνώσεις που έπρεπε να κατέχουν οι μαθητές μου για να με διευκολύνουν στη διαδικασία του ημερήσιου μαθήματος
8) Περνάτε γρήγορα και εύκολα από μια κατάσταση και πνεύμα απασχόλησης σε μια άλλη;
Ναι γιατί αυτό απαιτεί η εργασία μου και οι ανάγκες των μαθητών μου
9) Επαναλαμβάνετε διαρκώς τον ίδιο τύπο δραστηριότητας;
ίδιες κινήσεις
ίδια λόγια
αυτοματοποιημένος ρυθμός
10) α) Εργάζεστε υπό συνθήκες που σας προκαλούν πίεση (stress);
Ναι
β) Ποιες είναι αυτές οι συνθήκες;
- Όταν οι καιρικές συνθήκες είναι δύσκολες
- Όταν η υλικοτεχνική υποδομή του σχολείου είναι ελάχιστη
- Όταν το επίπεδο των μαθητών μου είναι ιδιαιτέρως χαμηλό
γ) Πώς το αντιμετωπίζετε-πώς αισθάνεστε;
Προσπαθώ να μη σκέφτομαι τις δυσκολίες και να μεταφέρω στους μαθητές τα συναισθήματα μου ? συνήθως απογοήτευση
11) Ποιο το επίπεδο υπευθυνότητας που απαιτεί η δουλειά σας;
εκτελώ εντολές
12) ΄Έχετε δικαίωμα να παίρνετε πρωτοβουλίες;
Πολλές φορές ναι
Ποιες είναι αυτές;
Το πότε θα διδάξω και με ποια μέθοδο, όλες οι δράσεις για αγώνες, περιπάτους, εθελοντικές εργασίες κτλ
13) α) Κατά την άσκηση του επαγγέλματος σας, απαιτείται συνεργασία με άλλους συναδέλφους;
Ναι (Με ειδικούς συναδέλφους)
β) Σε τι συνίσταται η συνεργασία αυτή;
Στην οικονομία των εξωτερικών αθλητικών χώρων
γ) Πώς βιώνετε ( αισθάνεστε για ) το θέμα της συνεργασίας με άλλους;
Όταν ο συνάδελφος είναι συνεργάσιμος χαίρομαι για τη συνεργασία και την επιδιώκω
14) α) Ασκείτε ή δέχεστε επιρροή από άλλους, κατά την εργασία σας;
Ναι
β) Σε ποιες περιπτώσεις γίνεται αυτό;
Επηρεάζομαι από μαθητές-αθλητές οι οποίοι έχουν αναπτύξει προχωρημένο επίπεδο τεχνικής λόγω της αθλητικής τους ιδιότητας
γ) Τι είδους συναισθήματα σας προκαλεί;
Ανάμικτα: α) ευχάριστα, γιατί έχω έναν πολύ καλό «βοηθό»! β) δυσάρεστα, γιατί πρέπει να ανταποκριθώ στο ρόλο μου!
15) α) Είσαστε υποχρεωμένος να εργάζεστε κάτω από αυστηρές οδηγίες -συστάσεις- υποδείξεις;
Όχι
β) Πόσο συμβάλει αυτό στο ποιοτικό αποτέλεσμα του έργου σας;
Όταν έχω στόχο τεχνικό ? τακτικά στοιχεία το αποτέλεσμα είναι αρκετά ποιοτικό, γιατί δεν υπάρχει πίεση
16) Κατά την άσκηση του επαγγέλματος σας χρειάζεται να βασίζεστε σε αποδεικτικά στοιχεία που προκύπτουν από έρευνες ? ελέγχους ? τεστ ? αναλύσεις ? στατιστικές και για ποιο λόγο;
Ναι, γιατί η εργασία μου απαιτεί συνεχή ενημέρωση για τα νέα δεδομένα που η έρευνα βρίσκει και αναλύει. Το ίδιο εφαρμόζω κι εγώ περιστασιακά κυρίως με τεστ.
17) α) Χρειάζεται να χρησιμοποιείτε ορισμένη μέθοδο στη δουλειά σας;
Ναι
β) Πώς αισθάνεστε γι αυτή την κατάσταση;
Είναι απαραίτητη και έχω προσαρμοσθεί
18) Η διαίσθηση τι ρόλο παίζει στην άσκηση του επαγγέλματος σας;
Μεγάλη, διότι έχω να κάνω με μαθητές-προσωπικότητες και το να διαισθάνεσαι τις διαθέσεις, τις προθέσεις και τις δυνατότητες τους βοηθά στο καλύτερο αποτέλεσμα.
19) Ποια η σημασία της ικανότητας για χειρισμό του λόγου, στο επάγγελμα σας;
Μεγάλη, αφού οι επεξηγήσεις πρέπει να είναι ακριβείς, σύντομες και περιεκτικές, η άρθρωση καθαρή και ρυθμική
20) Οι αριθμοί και οι υπολογισμοί κατέχουν κύριο λόγο στο επάγγελμα σας;
Ναι
Με ποιο τρόπο;
Κυρίως όταν αφορά σετ ασκήσεων, στόχο ή σκορ
21) Πόσο απαραίτητο είναι για την ορθή εξάσκηση του επαγγέλματος σας, να « βλέπετε ή να φαντάζεστε μέσα στο χώρο »;
Είναι τεράστιο πλεονέκτημα αυτή η «διορατικότητα»
22) Κατά την άσκηση του επαγγέλματος σας υπάρχει μέρος γραφειοκρατικής δουλειάς και σε τι συνίσταται αυτό;
Ναι, ιδιαιτέρως στη συγκέντρωση δικαιολογητικών για τη συμμετοχή μαθητών σε μαθητικούς-σχολικούς αγώνες ή σε εκδρομές εκτός νομού
23) Στην δουλειά σας, απαιτούνται λεπτοί χειρισμοί ή χρήση
ευαίσθητων οργάνων;
Όχι ιδιαιτέρως
24) α) Πιστεύετε ότι εκφράζετε την προσωπικότητα σας μέσα απ? το επάγγελμα σας;
Όχι αν και προσπαθώ
β) Το θέμα της δημιουργικότητας πώς πραγματώνεται μέσα
από το δικό σας επάγγελμα;
Ελάχιστα διότι εξαρτάται άμεσα από την υλικοτεχνική υποδομή
γ) ΄Έχετε την δυνατότητα να ξεφύγετε από την πεπατημένη, να πρωτοτυπήσετε ή να δημιουργήσετε εξαρχής;
Ναι, υπό προϋποθέσεις! Υπάρχει πάντα το αναλυτικό πρόγραμμα
25) α) Είσαστε υποχρεωμένος να εκπαιδεύεστε συνεχώς για να ανταποκριθείτε στις νέες απαιτήσεις του επαγγέλματος σας και πως γίνεται αυτό;
Ναι και γίνεται με σεμινάρια, μελέτη επιστημονικών βιβλίων, με έρευνα, παρακολούθηση αγώνων κτλ
β) Πώς αισθάνεστε, όντας υποχρεωμένος να επανεκπαιδεύεστε;
Ευχάριστα, υπεύθυνα
26) Από τι είδους ενδιαφέροντα ή αξίες πρέπει να διακατέχεται κάποιος για να στραφεί προς το επάγγελμα αυτό;
Ενδιαφέρον για την άσκηση του σώματος και του πνεύματος, τη δημιουργία αθλητών, την αξιοποίηση ταλέντων, την εκπαίδευση γενικότερα, τη διαπαιδαγώγηση και τη διδακτική, την προπονητική κ.α.
27) Ποια είναι η αναγκαία προετοιμασία για να εισέλθει κάποιος στο επάγγελμα ( τυπικά προσόντα, τρόπος εισαγωγής, σπουδές, προκήρυξη - διαγωνισμός );
Χρειάζεται ενασχόληση με τον αθλητισμό, πτυχίο φυσικής αγωγής και εξετάσεις ΑΣΕΠ για το διορισμό
28) Ποιες προοπτικές διαγράφονται στο μέλλον γι? αυτό το επάγγελμα; Υπάρχουν καινούργια δεδομένα που να προδιαγράφουν μεταβολές τόσο στη φύση όσο και στις θέσεις εργασίας;
Το επάγγελμα πάντα θα έχει μέλλον κυρίως στον ιδιωτικό τομέα ( προπονητική, γυμναστήρια, κλπ).
Στο δημόσιο σχολείο το επάγγελμα είναι κλειστό για τα επόμενα χρόνια
29) Υπάρχουν συγκεκριμένα συνδικαλιστικά αιτήματα;
- Αύξηση θέσεων εργασίας στο δημόσιο σχολείο
- Αύξηση ωρών διδασκαλίας του μαθήματος φυσικής αγωγής
- Ικανοποίηση αιτημάτων μετάθεσης και απόσπασης
- Κάλυψη υλικοτεχνικής υποδομής στα σχολεία
30) Θα μπορούσατε να μας παρουσιάσετε την επίδραση που θα ασκούσε το επάγγελμα στη ζωή σας; Στον τόπο διαμονή σας, στις ελεύθερες ώρες σας, στην οικογενειακή σας ζωή και στις σχέσεις σας με τους ανθρώπους;
Ο αθλητισμός είναι τρόπος ζωής. Διδάσκω αθλούμενος, περπατώ στον ελεύθερο χρόνο μου, παρακολουθώ αγώνες, παίζω με τα παιδιά μου, αθλούμαι με φίλους μου, ενημερώνομαι και προετοιμάζω το επόμενο μάθημα.
31) Επηρέασε τον χαρακτήρα σας; Με ποιο τρόπο;
Πάρα πολύ! Μου έμαθε να είμαι αγωνιστής, υπεύθυνος, οργανωτικός και να επιδιώκω την αξιοκρατία
32) Το επάγγελμα σας ανταποκρίνεται στην αρχική εικόνα που είχατε σχηματίσει γι? αυτό;
Όχι, ιδίως σήμερα:
- Η οικονομική κρίση έχει φέρει μεγάλες αλλαγές
- Επίσης το ύφος του εκπαιδευτικού μας συστήματος διαμόρφωσε αρνητικά δεδομένα για το χώρο μας
33) Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στο επάγγελμα σας, τι θα ήταν αυτό;
- Θα το εξειδίκευα ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και προπονητική
- Θα του έδινα ηγετικό ρόλο στη δημόσια παιδεία
34) α) Αν ξεκινούσατε από την αρχή για να διαλέξετε επάγγελμα, θα διαλέγατε το ίδιο;
Ίσως, μάλλον όχι
β) Αν όχι ποιο επάγγελμα θα προτιμούσατε και γιατί;
- Δημοσιογραφία, γιατί ήταν η πρώτη μου προτίμηση και είναι απωθημένο μου
- Συγγραφέας, γιατί μου αρέσει να γράφω αλλά και να διαβάζω